Forum www.6ldw.fora.pl Strona Główna www.6ldw.fora.pl
6 Lubelska Drużyna Wędrowniczek "Źródło"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Uroczystości związane z pogrzebem!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.6ldw.fora.pl Strona Główna -> Ogłoszenia / Chorągiew/ Okręg
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jućka
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:39, 13 Lut 2011    Temat postu: Uroczystości związane z pogrzebem!

Harmonogram uroczystości pogrzebowych ks. Arcybiskupa Józefa Życińskiego

Czwartek 17 lutego

16.00 - wyjazd z Seminarium Duchownego i przejazd na KUL

Piątek 18 lutego

12.15 - Msza św. w kościele KUL

14.00 - wyjście konduktu z kościoła KUL, przejście al. Racławickimi, ul. Krakowskie Przedmieście, Deptak, Królewska do Archikatedry

Sobota 19 lutego

11.00 - Msza św. pogrzebowa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jućka
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:40, 13 Lut 2011    Temat postu:

Więcej informacji już wkrótce!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Winiara
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:05, 14 Lut 2011    Temat postu:

Przeczytałam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jućka
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:53, 14 Lut 2011    Temat postu:

UWAGA UWAGA! SŁUŻBA!!!! PROSZĘ O KONKRETNE INFORMACJĘ, KTO BĘDZIE. I KIEDY! SZCZEGÓLNIE PUNKT HERBACIANY!

PIĄTEK
KONDUKT ŻAŁOBNY
zbiórka służb (ZHR, ZHP, Zawisza) 13.00 pod Gmachem Głównym KUL
SŁUŻBY:
9 tub (po 2 osoby) - chłopaki z Zawiszy ewentualna pomoc
medyczna ZHP + HOPR
ustawienie konduktu (klerycy, porządkowi + ew. kilku chłopaków od nas
zabezpieczenie placu katedralnego
reszta idzie po dwóch stronach ludzi i uczestniczy w uroczystościach

o 15 rusza:
- punkt herbaciano kawowy obsługiwany przez ludzi z 3 organizacji wspólnie, integracyjne. działa do 15 do soboty - 24 GODZINY
- punkt medyczny przy katedrze (w salce w kancelarii) działa całą noc ZHP + HOPR

15.15
Msza Św. dla młodzieży - idą wszyscy harcerze



SOBOTA
zbiórka 9.30 na placu ew. przy ratuszu
od 10 zaczyna działanie punkt medyczny przy kościele Ducha/ratuszu na deptaku - HOPR
o 11 zaczyn się msza i przez cały czas trwania utrzymujemy przejście od końca placu katedralnego przez deptak, tam gdzie stoją ludzie.

PROSZĘ O KONKRETNE WIADOMOŚCI!!

KOMENDANTKA CHORĄGWI ZADEKLAROWAŁA, IŻ JEŚLI ZAJDZIE TAKA POTRZEBA ABY WYPISAĆ USPRAWIEDLIWIENIE DO SZKOŁY ZA PIĄTKOWĄ SŁUŻBĘ. TO TO UCZYNI!!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jućka dnia Pon 19:59, 14 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonia




Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:21, 14 Lut 2011    Temat postu:

Ja bardzo chętnie, co prawda nie mam munduru, ale może któraś mi pożyczy :) Mogę zarówno w piątek (uspr od 13) jak i w sobotę od rana :) POzdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ewkakonewka




Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin:)

PostWysłany: Wto 22:37, 15 Lut 2011    Temat postu:

ja bedę na mszy w sobote:D:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnieszka




Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z mojego pokoju

PostWysłany: Śro 18:34, 16 Lut 2011    Temat postu:

Hej, hej:) Czy poza Bożeną, Ewką ktoś jeszcze będzie?:)
Jeśli możecie być w piątek po południu/wieczorem/w nocy na czuwaniu to podajcie konkretne godziny, najlepiej tutaj, na forum:)
Podczas czuwania służba jest w tym punkcie z herbatą i chyba ogólnie, co trzeba będzie.

Winiara, będziesz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnieszka




Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z mojego pokoju

PostWysłany: Czw 21:48, 17 Lut 2011    Temat postu:

Hej, nowe info co do służby.
Dobrze by było, gdybyście miały ze sobą w plecakach termos z gorącą herbatą. Po części dla siebie, po części gdyby trzeba dać komuś z ludzi. Będzie ten kącik herbaciano-kawowy ale może być za mało.

Jeżeli ktoś chciałby zostawić jakieś plecaki etc. będzie można to zrobić w okręgu (ul. Rynek 13).
Dla osób, które zamierzały przyjechać samochodami - odradzam, ponieważ w centrum i okolicach nie będzie to możliwe.


Pozdro znad książek znad do chemii i do zobaczenia! xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnieszka




Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z mojego pokoju

PostWysłany: Pią 15:27, 18 Lut 2011    Temat postu:

Plan naszego zaangażowania

Piątek 18.02

13:00 – zbiórka przy wejściu do starego gmachu KUL od strony al. Racławickich

- 18 osób z Zawiszy odpowiada za 9 tub nagłośnieniowych

- Dziewczyny z Zawiszy + ok. 10 chłopaków od nas zbiórka pod Katedrą – odpowiedzialna Magda

13:30 – uformowanie konduktu na al. Racławickich

- pomoc przy organizacji przejścia konduktu z kościoła akademickiego na al. Racławickie szpaler między kościołem akademickim, a al. Racławickimi

- koordynowanie porządku konduktu: wskazywanie miejsca pocztom sztandarowym, osobom z wieńcami, młodzieży szkolnej itd.

14:00 – kondukt wyrusza w stronę Katedry (bezwzględnie punktualnie)

- idziemy wzdłuż konduktu po obu stronach

14:30 – pilnowanie drożności przejścia przez środek placu katedralnego

15:15 – Msza Święta w Katedrze z udziałem młodzieży

- udział w Mszy świętej



Od 15:00 w piątek do 15:00 w sobotę bez przerwy – obsługa punktu medycznego oraz punktu wydawania gorącej herbaty w salach kancelarii katedralnej (wejście po lewej stronie Bramy Trynitarskiej)

- czuwanie w punkcie medycznym i udzielanie pierwszej pomocy (przez całą noc będzie też obecna karetka) – 2 osoby

- wydawanie gorącej herbaty, kawy – 2 osoby

- porządkowanie pozostawianych przez całą noc pod Katedrą zniczy i kwiatów – 2 osoby(to w sumie 6 osób na każdym dyżurze)

Sobota 19.02

ok. godz. 4:00 - zamknięcie katedry przez kleryków w celu ustawienia krzesełek na mszę świętą - osoby które będą przez całą noc mogą pójść pomóc klerykom.
8:00 – zbiórka na placu katedralnym (jeżeli na plac katedralny nie będzie wejścia ze względu na

zamknięcie go przez BOR, to wtedy spotykamy się pod Ratuszem)

- utworzenie drugiego punktu pierwszej pomocy przy kościele św. Ducha (HOPR ZHR)

- w punkcie przy bramie Trynitarskiej za pierwszą pomoc opowiada wtedy ZHP

(pamiętajmy, że utworzenie punktu to też dobre oznaczenie go!)



11:00 – rozpoczęcie Mszy Świętej

- w trakcie udzielanie informacji: gdzie jest punkt medyczny, gdzie są toi-toie, gdzie można złożyć kwiaty i znicze (więc sami musimy dobrze to wiedzieć)

- utworzenie i utrzymanie przejścia porządkowego wzdłuż placu katedralnego, ul. Królewskiej i Deptaka, zwłaszcza na czas udzielania Komunii Świętej (koordynuje ZHR)

Każdy biorący udział w uroczystościach musi się koniecznie ciepło ubrać, należy mieć też ze sobą termosy z herbatą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Agnieszka dnia Pią 15:51, 18 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnieszka




Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z mojego pokoju

PostWysłany: Pią 15:34, 18 Lut 2011    Temat postu:

UWAGA, informacje dotyczące punktu z herbatą!

Co do punktu herbacianego sytuacja wygląda tak:
PIĄTEK
Od godz. 14 do 18 będzie szefowała tam phm. Anna Wójcik
od 18 do 20 pałeczkę przejmie prawdopodobnie Paulina Tynecka
od 20 do 2230 pwd. Małgorzata Kuzia
potem w nocnym dyżurze dogadałem się, że osoby pełniące dyżur w
punkcie medyków zajmą się również herbatą, bo to już będzie czas, w
którym raczej nie będzie już tłumów.

Ubierzcie się jutro ciepło!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Agnieszka dnia Pią 23:15, 18 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.6ldw.fora.pl Strona Główna -> Ogłoszenia / Chorągiew/ Okręg Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Charcoal Theme by Zarron Media
Regulamin